Vestnik KazNMU №2-2018
4. Для оценки скорости, проявляемой в целостных двигательных действиях, чаще всего в беге на короткие дистанции.
Для оценки быстроты простой реакции используют тест с линейкой.
В соревнованиях время простой реакции измеряют с помощью контактных датчиков, помещаемых в стартовые колодки, стартовую тумбу в бассейне и т.д. Сложная реакция характерна преимущественно играм и единоборствам. В соревновательных ситуациях измеряется весьма трудно.
Контрольные упражнения для оценки одиночных движений. Время удара, передача мяча и т.п. определяют с помощью биомеханической аппаратуры.
Контрольные упражнения для оценки максимальной частоты движений в разных суставах. Оценивают с помощью теппинг-тестов.
Контрольные упражнения для оценки скорости, проявляемой в целостных двигательных действиях. Бег на 30, 50, 60, 100 м, на скорость преодоления дистанции. Измерение времени осуществляется двумя способами: вручную и автоматически.
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ
1 Тараторин Н.Н. Бокс: Энциклопедия. - М.: Терра-Спорт, 1998. - 319 с.
2 Еркомайшвили И.В. Основы теории физической культуры [Электронный ресурс]: курс лекций. - Екатеринбург: ГОУ ВПО УГТУ -УПИ, 2004. - 264 с.
3 Киселев В. А. Совершенствование спортивной подготовки высококвалифицированных боксеров. -М.: Физкультура и спорт, 2006. - 127 с.
4 Колесник И.С. Новые подходы к развитию ловкости у боксеров // Теория и практика физической культуры. - 2005.- №З. - С. 5961.
5 Ширяев А.Г. Бокс учителю и ученику. - 2-е изд., перераб. И доп. - СПб.: Изд-во «Шатон», 2002. - 190 с.
А.Н. Самойленко, О.Ю. Фадеева, А.Ж. Турар
ЖОГАРЫ ДЕЦГЕЙДЕГ1 БОКСШЫГА ЖЫЛДАМДЫЛЬЩ ЦАБГЛЕТТЕРД1 ТЭРБИЕЛЕУ
ty^h: Бокста спортшыныц жогары сапалы ;асиеттерш дамыту оныц непзп мшдеттершщ 6ipi болып табылады. Бапкер мен боксы жылдамдыгы мумкшдИнше Te3ipeK болуы керек, ал жогары жылдамды;ты рефлекстердщ барлыгы автоматты; децгешнде жумыс in^yi керек. Боксшыныц керемет физикалы; жэне жылдамды; ;асиеттерш уштастыра отырып, дурыс тацдалган тактикасын кэсiби шыр;аудагы жетiстiктерге жетуге болады.
ТYЙiндi сездер: жылдам ;абыеттшж, жылдамды; жылдам реакция, ;озгалыс жиiлiгi, рефлекс
A.N. Samoilenko, O.Yu. Fadeeva, A.Zh. Turar
EDUCATION OF HIGH-SPEED QUALITY IN HIGH-LEVEL HIGH-SPEED BOXERS
Resume: In boxing, the development of high-speed qualities in an athlete is one of his main tasks. The trainer and the boxer should improve speed skills constantly. The speed at the boxer should be as much as possible, and high-speed reflexes should work at a subconscious level. Only properly chosen tactics of combat with a combination of excellent physical and qualities of the boxer, will achieve further high achievements in the professional ring.
Keywords: speed abilities, speed, reaction speed, frequency of movements, reflex
УДК 4А(Лат): 378.147
Ж.Д. Тилемисова, Т.Д. Татаренко, Е.К. Лисариди
С.Ж. Асфендияров атындагы Казац ¥лттъщ медициналыц университетi,
латын тйлй курсы
ЖОО-ДА ОЦЫТУ YРДIСIНДЕ ОЦЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЦОЛДАНУДЬЩ ЕРЕКШЕЛ1КТЕР1
Бул мацалада жогары оку орындарында сабац Myp2i3y барысында жаца оцыту технологияларын цолдану ерекшелiктерi царастырылган. Авторлар инновациялыц, интербелсендi оцыту эдiстерiн цолданудыц артыцшылыцтарына талдау жасаган. Мацсаты - оцу yрдiсiнiц внiмдiлiгiн арттыру. Инновациялыц технологияларды цолдана отырып оцыту - таным эрекетiн уйымдастырудыц утымды формасы. Инновациялыц оцыту бiлiмдi терецдетумен цатар, студенттi оцу эрекетiне жетелеп, олардыц оцуга деген ынтасын оятады.
Мацалада студенттердi ойлау цабiлетiн арттыру Yшiн цолайлы деп санайтын инновациялыц, интербелсендi технологияларды цолдану эдiстерi туралы айтылады.
Оцыту технологияларын пайдалану арцылы оцытудыц мацызды аспектiлерiн жетiлдiру жэне оцу процест оцтайландыру, байыту, эдiстемелiк цуралдар мен тэсiлдердiц алуан тYрлi жумыс турлерт жасау жэне оцыту процеанде студенттер yшiн цызыцты. TyrnHÖi сездер: инновациялыц оцыту, интербелсендi оцыту, бiрлесе уйрену, топпен жумыс, керi байланыс, студенттiц белсендышн арттыру.
Бупнп Элем дамуыныц жаца устанымдары бшм беру жуйесшен кун сайынгы экономикалы; элеуметтж жэне мэдени езгер^терге мейлшше бейiмделудi талап етедь Элем K;a3ipri куш «бшм ;огамын» жэне «бшм экономикасын»
;уру багытында. Бул идея букы бшм беру жуйесше реформа журпзш, оны модернизациялауды ;ажеттейдь Бул ау;ымды мэселе туралы Цаза;стан Республикасыныц Президент Н.Э. Назарбаев 2011жылгы Цаза;стан хал;ына
«Болаша;тыц iргесiн бiрге ;алаймыз!» Жолдауында былай деген:
«Бiз бiлiм берудi жацгыртуды одан эрi жалгастыруга тиiспiз... Бiз университеттiк бiлiм беру мен гылымды дамытудыц жаца децгейiн ;амтамасыз етуге мiндеттiмiз... Сапалы бiлiм беру Цаза;станныц
индустрияландырылуыныц жэне инновациялы; дамуыныц непзше айналуы тшс» [1].
Бiлiм беру саласы ;ызметкерлершщ алдына ;ойылып отырган мiндеттердiц бiрi — о;ытудыц эд^ тэсiлдерiн Yнемi жетiлдiрiп отыру жэне ;аз1рп замангы педагогикалы; технологияларды мецгеру. Цазiргi тацда о;ытушылар инновациялы; жэне интерактивтж эдiстемелерiн саба; барысында пайдалана отырып саба;тыц сапалы эрi ;ызы;ты втуiне ы;палын тигiзуде.
Инновациялык окыту - жацашылдьщпен о;ыту дэстYрi, нормативт о;ытумен салыстыргандагы бiлiмдi игертудiц ерекше балама тYрi. Ол о;ытушы мен студенттердщ дамуын ;амтиды; оларды демократиялы; устаным негiзiнде орта; шыгармашылы; жэне нэтижелi ;ызмет пен ;аруландырады; оку бшм беру ЖYЙесiне жацалы; ендiредi[2].
Оныц студенттер Yшiн пайдасы темендепдей: -о;у-эд^темелж эдебиеттер мен материалдарды тиiмдi пайдалануына жагдай тугызады;
- кэаби бiлiм-бiлiктi терец Yйренуге жол ашады;
- тYЙiндi-iзденгiштiк ойлау ;абыетш дамытады;
- болаша; кэсiбi женiндегi танымын ;алыптастырады;
- гылыми-зерттеушыжпен айналысу белсендшпн арттырады;
- алган бiлiмiн езiндiк ба;ылау мYмкiндiгi кецидi; О;ытушы-устаздарга тигiзер пайдасы тштен зор, олар: -о;у-эд^темелж материалдарын жедел жацартуга мYмкiндiк жасайды;
- о;ытудыц эртYрлi Yлгiлiк технологияларын енпзед^
- о;ытудыц у;састыра, тецей о;ыту технологияларын ;олдануына мYмкiндiк туады;
- студенттер бшмш ба;ылау мен ;адагалау мYмкiндiгi кецидi;
- кэсiби мамандарды дайындаудыц ;олданылып келген технологияларыныц сапасын жетiлдiредi. Инновациялык технологиялар бiлiм берудщ сапасын жа;сартады, сонымен ;атар, бшм беру ;ызмет нарыгында бiлiм беретш о;у орныныц бэсекеге ;абыеттшпн арттырып, ;амтамасыз етедi. Бiлiм беру процесшщ ец негiзгi мiндеттерiнiц бiрi - кэаби бiлiмi бар маманныц iзденгiштiк ;ызмет ар;ылы кузiреттiлiгiн ;алыптастыру.
Мундай ;ызметтер тYрiне:
- бiрлесе о;ыту;
- модульды; о;ыту;
- проблемалы; о;ыту;
- децгейлеп,саралап о;ыту, тагы бас;алары жатады[3]. Инновациялы; бiлiм беру жаца бiлiм алуга жэне а;паратты; ;огамныц инновациялы; сершнше негiзделген. Инновациялы; бiлiм берудiц непзп белгiлерi:
• антропоцентризм;
• езш езi бас;ару;
• кэсiбилiк.
Инновация теориясында инновациялы; процесс, оларды коммерцияландыру жагдайында бэсекелестiк, к;ызметтердi немесе техниканы, ресурсты; ;амтамасыз ету аясында жаца енiмдердi ендiруде перспективалы идеялардыц пайда болуын, оларды уйымдастыру кезецдерiн реттейтiн, инновациялы; ^-эрекеттщ жиынтыгы болып ай;ы ндалады [4].
Инновациялык технологиялардыц непзп кагидалары.
Нидерландты; галым Карл ван Парререн кел^рген темендегi ;агидалар казiргi ^нп инновациялы; (интербелсендi) технологиялардыц идеялары мен практикасын толыгымен келтiредi.
1-Кагида.Студенттерде Yйренуге деген тура;ты ;озгаушы KYш (мотивация) ;алыптастыру.
Мотивацияны студенттердiц жеке тэжiрибесiне негiздеу керек.
2-кагида. Диалог ар;ылы Yйрету/Yйрену.
Jinimtuiz ЭСа^ЖМЩ W" 2-20 IS ^ 1
Окытушы студенттермен «жогарыдан темен» карай карым-катынас орнатпай, олармен тыгыз ынтымактастыкта болады.
3-^агида. Цадагалау аркылы уйрету/уйрену. Оку эрекеттерш yHeMi бакылау, ягни мониторинг жэне диагностика жасау; кажет болганда студенттердi Ty3eTin жэне куаттап отыру керек.
4-^агида. Бшм беру мазмунын кажеттi оку бiрлiктерiне жэне максаттарга белу.
Бул устаным студенттердщ эртYрлi таным жэне бшм децгейлерiн ескерiп, кеп варианттарга негiзделуi керек. Сонда гана Yйренушiлердiц тYрлi категориялары ездерiнiц танымды; MYДделерi мен кызыгушыльщтарын ;алыптастыра алады.
5-^агида. Оку мазмунын Yйрену/Yйретуге, пэн мен тулгага багытталган эрекеттермен камтамасыздандыру сан алуан децгейлерде ЖYзеге асырылуы керек (материалдык, танымдык, саналы;).
Таным процесiнiц негiзiн белсендi эрекеттер курайды, адам тек эрекет аркылы гана Yйрене алады.
6-к;агида. Yйренуде кажеттi каркын жэне соган сэйкес тэсшдер (мысалы, оку, сейлеу, жазу, компьютерлж тiлдер, графикалы; модельдер мен символдар) тацдалуы керек. Таным процеа оцайдан KYPделiге карай ойысып, карым-катынас пен езiндiк тYсiнiктiц кажетт куралдарымен камтамасыдануы керек.
7-^агида. Yйрету мен бшм игеруде кемектесу студенттердiц оку тапсырмаларын кандай децгейде орындаганына байланысты окытушыныц сырт кезбен пайымдаган мiнездемесiне CYЙенбей, олардыц накты кабiлеттерiне (мэселен, карым-катынас жасау жэне ойлау эрекеттерi, ез тэжiрибесiн ЖYзеге асыра бiлу) негiзделуi керек.
Бiлiм мазмуны окытушы тургысынан субъективтж тургыдан аныкталмай, Yйренушiнiц мYДделерiнен туындауы керек.
8-^агида. Студенттердiц ой-толганысы (рефлексия) мен ездершщ даму жетiстiктерiн багалай бiлуi (кузырлылык сезiмi).
Бага коюды (мэселен, бес балдык немесе ЖYЗ балдык ЖYЙемен) окытушы мен студенттер бiрлесе курастырып, кабылдаган багалау талаптарымен (критерийлермен) алмастыру кажет.
9-^агида. Студенттердiц езiндiк тургыдан жасалатын жумыстарына кажеттi тапсырмаларды алдын-ала дайындау. Осы эрекет аркылы студенттердщ эрекеттерш, сездерщ ойларын Yйренiштi калыптан баска жакка буруга болады.
10-^агида. Студенттердiц бастамашылдыгы мен шыгармашылыгын ынталандыру.
Бул аркылы студенттердщ танымдык кабiлеттерiн едэуiр кетерш, олардыц оку мазмунына терецiрек Yцiлуiне ыкпал жасауга болады.
11-^агида. Субъективтжт калыптастыруга ыкпал жасау. Бул устаным студенттердщ оку материалын жагымды тургыдан кабылдап, езiн-езi аныктауына, ез эрекеттерше деген жауапкершiлiгiне, езiндiк тургыдан емiр CYPуiне бастайды.
12-^агида. Студенттiк аудиторияда элеуметтж касиеттерi басым жэне когамга ирж^ршген Yйренушi тулгасын калыптастыруга бастайтын жагдайларды камтамасыздандыру.
«Окудыц/окытудыц басты максаты - тулга калыптастыру» деген кагиданы растайтын устаным.[5, 62-63]. Инновациялык технология бойынша окыту бiлiмдi мецгертуге емес, жеке элеуметтж тулганы калыптастыруга багытталгандыктан, субъектiнiц езше тэн жеке тулгалык ерекшелiктерiн, кабшеттерш назарга алып дамыту - басты мшдеттердщ бiрi. Э. Элiмов инновациялык технологияларга интербелсендi оку/окыту деген атау бередь Интербелсендi о^у/о^ыту бiлiм игеру процесше катысушылардыц (YЙренушi мен Yйренушiлердiц) тиiмдi карым-катынасына негiзделедi. Агылшын тышен келген «interactiv» сезi де осы угымды бiлдiредi: «inter» дегенiмiз «езара» магынасында, ал «act» - «эрекет жасау» дегендi бiлдiредi, ягни интербелсен^ эдiстер - YЙренушi мен
ЮыЫ1к КаМММ №2-2018
уйренушшердщ езара эрекеттесуiн оку/окытудыц негiзi деп танитын жэне сондай катынаска жагдай жасайтын эдiстер. Интербелсендi оку дегенiмiз - езара ;арым-;атынас;а (коммуникациям) негiзделген оку/окыту, диалог аркылы уйрену/уйрету, ягни Yйретушi-Yйренушi, Yйренушi-Yйренушi, Yйренушi-езiмен-езi форматтарында жасаган ;арым;атынас (эцгiме, сухбат, пiкiрлесу, бiрлескен эрекеттерi).
Интербелсендi оку/окыту бiлiм игеру процесiн келесiдей уйымдастыруга ынталы:
1) Барлык Yйренушiлерге бiрлескен таным процесiне белсендi араласуга мYмкiндiк жасау.
2) Эрбiр Yйренушiнiц езшщ Yйренгенi мен ез бiлiмi туралы тYсiнiктерiн ортага салып, бiрлесе талкылап, олар туралы ой толгауына мYмкiндiк жасау.
3) Yйренушiлер бiлiмдi ездИмен курастыратын орта куру. Интербелсендi оку/окыту - эрекетпен жэне эрекет аркылы оку/окыту, ал мундай устаным ;ома;ты нэтижелерге жеткiзетiн ец тиiмдi ЖYЙе деп есептелiнедi, ейткенi адамныц жадында бiрiншi мезетте тек езiнiц эрекеттерi мен ез колымен жасаганы гана калады.
Кесте 1 - Интербелсендi оку/окытудыц негiзгi кагидалары мен максаттары
Цагидалар Максаттар
Орта калыптастыру - Бiлiм алушы окып^йренуде ез эрекеттерiнiц жемiстi екендiгiн сезшетш жагдайлар жасау; - Yйренушiлер арасында ашык, еркiн, шыгармашылык карым-катынас орнату; - Yйренушiлерге бiлiмдi дайын ^йде бермей, оны iзденуге багыт-багдар алтеу.
Эрекет аркылы YЙрету/YЙрену - Yйренушiлерге бiлiмнiц езiндiк эрекеттер аркылы гана тиiмдi тYPде мецгерыетшдИн дэлелдеу; - Yйренушiлердi белсендi эрекеттерге баулып, олардыц бiлiм игеру эрекеттерш уйымдастыру.
8мiрмен байланыстыру - Yйрету/Yйренудi практикалык эрекеттерге непздеу, пэн мен такырыпты ^нделжт емiрде туындайтын проблемаларды шешу деп карастыру.
8зiндiлiк пен дербестiкке баулу - Yйренушiлердiц дайын жауаптарын канагат тутпай, оларды ой-толганыс аркылы езшдж пiкiр курастыруга, проблема шешуде езiндiк тургыдан жауап табуга ынталандыру (егер студент жауап бере алмаса, дурыс жауапты езi бермей, оны баска студенттердщ табуына ыкпал жасау); - Yйренушiлерде сыни жэне аналитикалык ойлау дагдыларын калыптастыру (кYмэндану, езiндiк тYсiнiкке умтылу, акпараттан эртYрлi магынаны кере бшу, дэлелдеме кел^ру).
Интербелсендi оку/окыту студенттiц ез тэжiрибесi жэне езге де студенттердiц тэжiрибесi тургысынан жасаган белсендi карым-катынаска непзделедь Ал Yйренушiлердщ тэж1рибес1 деген1м1з олардыц езшдж п!к1рлер1 мен кезкарастары, ойлары мен идеялары, тужырымдары мен корытындылары, дэлелдерi мен уэждерi деп айтуга турарлык. Студенттер таным процесiнде бiр-бiрiмен осы тэжiрибесiмен белiседi, мiне осындай байланыста, карым-катынаста жаца бшм курастырылып, саналы тYPде игерiледi.
Интербелсендi окуда^йренуде бiлiм алушылар келесiдей бЫм, бiлiк, дагды, машьщтарга Yйренедi:
- терец ойлану, жеке рефлексиялык к;абiлеттердi дамыту;
- ез идеялары мен эрекеттерш талдау жэне оларга бага беру; -акпаратты ездiгiмен тYсiнiп, оны таразылап, екшеп, оныц iшiнен керектган тацдап алу;
- акпаратты жан-жакты талдау;
- ездiгiмен жаца тYсiнiк пен бiлiм курастыру;
-оку барысында жеке басыныц кундылыктары мен сенiмдерiн калыптастырып, белсендi емiрлiк позиция (кезкарас, дYниетаным) устану;
- ширталастарга катысып, ез ойы мен пiкiрiн дэлелдеу;
- баска да балама пiкiрлердi ескеру;
- шешiм кабылдау жэне киын мэселелердi шешу;
- ортак жумыска жумыла бiлу;
- баскалармен тиiмдi карым-катынас куру, езара эрекеттесу;
- YЙренушiлер ужымына ортак бiрлесе жумыс жасаудыц рухани жэне моральдiк ережелердi кабылдау;
- студенттiк топты ужым ретiнде кабылдау. Интербелсендi оку/окыту жогары оку орындарында келесi жумыс TYрлерi мен эрекеттер аркылы жYзеге асырылады:
- бiрлескен жумыстар (жуптык, топтык, бYкiл аудиторияныц),
- жеке жэне бiрлескен зерттеу жумыстары,
- релдiк жэне ^керлж ойындар,
- пiкiрталастар,
- акпараттыц эртYрлi кездерiмен жумыс жасау (кггап, лекция, интернет, кужаттар, муражай, т.б.),
- шыгармашылык жумыстар,
- кейс-стади,
- презентациялар,
- компьютерлж окыту багдарламалары,
- тренингтер,
- интервью,
- сауалнама, т.б.
Интербелсендi оку/окыту бiрлесе YЙрену идеяларын устангандьщтан, бул жерде эаресе бiрлескен топтык жумыс эд^тершщ мацызын баса айту керек: олар езiн-езi мен баска адамдарды танудыц тиiмдi куралы болып табылады, дYниетаным калыптастырып, тулганыц езiндiк дамуы мен баскалардыц iс-эрекеттерi мен олардыц себептерш тYсiнуге ыкпал жасайды. Топтык жумыстар барлык YЙренушiлердiц жумыска белсене катысуын камтамасыз етедi. Мундай жумыста шэирттер ездерiнiц коммуникативтiк дагдыларын (тыцдай бшу, ортак шешiм кабылдау, жанжалдарды болдырмау) iс ЖYзiнде колданады [5, 49-52]. Корыта келгенде, бiлiм беру ЖYЙесiнде инновациялык окыту технологиясын колдану окыту процесшщ толыкканды дамуына мYмкiндiк жасайды.Окыту технологияларыныц кай тYрiн алсак та, олардыц тшмдшп тек кана окытушыныц шеберлiгiмен жэне осы шеберлiктi шындай тYCкенде гана ЖYзеге асады. Сондыктан, мYмкiндiгiмiзше ез пэнiмiзде колдансак болашак маман иесi сапалы бiлiм жэне тэрбие алатынына сенiмдiмiз.
Jinimtuiz ЭСа^ЖМЩ W" 2-20 IS 1
ЭДЕБИЕТТЕР Т1З1М1
1 Каза;стан Респуликасыныц Президент Н.Э. Назарбаевтыц Каза;стан хал;ына Жолдауы «Егемен Каза;стан», 29 ;ацтар 2011 жыл.
2 Каза; тiлi терминдерiнiц салалы; гылыми тYсiндiрме сездiгi: Педагогика жэне психология // Жалпы редакциясын бас;арган КК Кусайынов. - Алматы: Мектеп ЖАК, 2002. - 314 б.
3 Кешiмбетова С. Инновациялы; технологияны бiлiм сапасын кетеруде пайдалану мYмкiндiктерi. - Алматы: Бiлiм, 2008. - 172 б.
4 Серикова С.К., Сабирова Д.А. Казахстан интерактивная модель обучения литературе в школе // Абай атындагы Каз¥ПУ-нщ Хабаршысы, «Филология гылымдары» сериясы.- 2017. - №4(62). - Б. 283-289.
5 Элiмов А. К. Интербелсендi эдiстеменi ЖОО-да ;олдану: О;у ;уралы. - Алматы: 2009. — 163 б.
Ж.Д. Тилемисова, Т.Д. Татаренко, Е.К. Лисариди
Казахский Национальный медицинский университет имени С.Д. Асфендиярова, курс латинского языка
ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЙ ОБУЧЕНИЯ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ В ВЫСШИХ
УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ
Резюме: В данной статье рассматриваются особенности использования новых методов в процессе обучения в высших учебных заведениях. Авторы сделали анализ преимуществ применения инновационных, интерактивных методов обучения. Цель - преобразить процесс обучения. Применение инновационных технологий достигается путем изучения и внедрения их в учебный процесс. Инновационное обучение способствует не только углублению знаний, но и стимулирует студентов к получению новых познаний.
В статье говорится о развитии способности у студента развивать мышление, используя новые инновационные технологии. Использование неотехнологий в преподавании является одним из важнейших аспектов совершенствования и оптимизации учебного процесса, обогащения арсенала методических средств и приёмов, позволяющих разнообразить формы работы и сделать процесс обучения интересным для студентов.
Ключевые слова: интерактивное обучение, инновационное обучение, совместное обучение, работа в группах, обратная связь, повышение активности студентов.
Zh.D. Tilemissova, T.D. Tatarenko, E.K. Lissaridi
Asfendiyarov Kazakh National medical university, Latin course
FEATURES OF USING OF LEARNING TECHNOLOGIES IN LEARNING PROCESS IN HIGHER EDUCATION
Resume: This article is discussed the features of using of new methods in the learning process in higher education institutions. The author made an analysis of the benefits of using innovative interactive teaching methods in higher educations.
Using innovation technologies is the best form of organization. The aim- to make better qualities of education. Using of innovation technologies: learning, mastering, using. Innovation technologies make deeper knowledge, help students to study better and wake his interesting to knowledge. The work shows the methods of innovation technologies for developing habits of thinking. The article is about the development of the students thinking ability through using the innovative technologies.
Using of learning technology in teaching is one of the most important aspects of improving and optimizing the educational process, enreaching of the arsenal of methodical tools and techniques to diversity the form of working and to make interesting learning process for students.
Keywords: interactive learning, innovative learning, collaborative learning, group work, feedback, increase the activity of students.