Научная статья на тему 'Фармакология кафедрасында фармацевтика факультетінің студенттерін интерактивті әдістерді пайдаланып оқыту'

Фармакология кафедрасында фармацевтика факультетінің студенттерін интерактивті әдістерді пайдаланып оқыту Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании»

CC BY
188
15
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
Ключевые слова
интерактивті білім беру әдістері / инновация / кредиттік технология / компетенция / interactive methods of education / innovation / credit technology / competence

Аннотация научной статьи по наукам об образовании, автор научной работы — С Б. Сламжанова, И И. Ким, Д М. Кадырова, Г М. Пичхадзе

Мақалада компетенцияға-бағдарланған кредиттік технология бойынша білім алатын фармацевтика факультеті студентерін оқыту барысында фармакология кафедрасында пайдаланылатын интерактивті оқыту әдістері жөнінде мәселе көтерілді. Аталған әдістер дәріс оқу барысында, практикалық сабақта, студенттердің оқытушымен бірге орындайтын жұмысында, аралық бақылаудың барлық кезеңінде қолданылады.

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.
iНе можете найти то, что вам нужно? Попробуйте сервис подбора литературы.
i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.

USE OF INTERACTIVE METHODS ON THE DEPARTMENT OF PHARMACOLOGY AT EDUCATING OF STUDENTS OF PHARMACEUTICAL FACULTY

Different interactive methods are presented in the article, used on the department of pharmacology at educating of students of pharmaceutical faculty on which credit technology is introduced with the competenceoriented estimation of knowledge. They are used practically on all stages of educational process: at reading of lectures, realization of practical employments, implementation of independent work under the direction of teacher and out of audiences, educational research work of students and research effort of students, and also during realization of control of educating.

Текст научной работы на тему «Фармакология кафедрасында фармацевтика факультетінің студенттерін интерактивті әдістерді пайдаланып оқыту»

университетах Европейского Союза и высших учебных заведений Казахстана.

Реализация инновационной политики в системе здравоохранения должна определить и закрепить стратегические принципы совершенствования системы, направленные на сохранение и укрепление здоровья населения, формирование и эффективное функционирование системы предоставления доступных и качественных медицинских услуг, а также разработку и внедрение новых схем организации медицинской помощи и управления здравоохранением на основе дальнейшего устойчивого развития отрасли.

Внедрение позитивных инноваций в высшее стоматологическое образование будет крайне полезным и, в конечном счете, позволит реально улучшить стоматологическое здоровье населения Республики Казахстан - а именно в этом и состоит наша цель.

Литература

1. Алимова М.Я., Макеева И.М. Интеграция медицинского стоматологического образования в единое европейское пространство. Воронеж, 2007. - С.10 - 15.

2. Пашков К.А. Подготовка специалистов стоматологического профиля - зубных врачей и врачей-стоматологов в советский и постсоветский период // Российский стоматологический журнал. - №1. - 2008. -С.142 - 145.

3. Разработка и внедрение модульной технологии обучения в образовательном процессе по специальностям «Лечебное дело» и «Стоматология» // под общей редакцией Н.О. Бартоша. Методические рекомендации.- М., Медицина для всех.- 2007. - 44с.

4. Актуальные вопросы модернизации и повышения качества высшего стоматологического образования в России (под редакцией акад. РАМН, профессора Н.Д.

Ющука // Материалы международной конференции. -М. - 2006. - 143с.

5. Кипиани А.И. Развитие коммуникативной компетентности врача-стоматолога как условие профессиональной успешности // Дисс. ...канд. пед. наук. - Ставрополь, 2006. - 214с.

6. К вопросу о медико-правовом статусе врача-стоматолога в рамках первичной профессиональной подготовки/ П. О. Ромодановский, М. Р. Бозров, Д. В. Фролов и др. // http:// ¡ournal.forens-lit.ru/node/239

7. Подкорытов Ю.М., Вязьмин А.Я., Клюшников О.В. Балльно-рейтинговая оценка уровня компетентности студентов-стоматологов // Сибирский медицинский журнал. - Т.98. - №7. - 2010. - С.121 - 122.

8. Использование методов конструктивной педагогики в реализации Болонской декларации при обучении будущих врачей / М. Г. Романцов, Т. Б. Гребенюк, Т. В. Сологуб и др. // Здравоохранение Российской Федерации: Двухмесячный научно-практический журнал. - 2011. - № 1. - С. 32 - 35.

9. Пальцев М.А. Образование через всю жизнь. // Аккредитация вобразовании. - № 7. - 2006. - С. 30 - 31.

10. Plasschaert A., Holbrook W., Delap E. et all. Профиль и компетентность современного европейского стоматолога // Кафедра.- Т.5. - №1.- 2006.- С. 70 - 72.

11. Plasschaert A., Holbrook W., Delap E. et all. Профиль и компетентность современного европейского стоматолога // Кафедра.- Т. 5.- №2.- 2006.- С. 78 - 80.

12. DIRECTIVE 2005/36/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 7 September 2005 on the recognition of professional qualifications (THE EUROPEAN PARLIAMENT AND THE COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION).

13. http://www.adee.org

ОЭК 615:378.147

ФАРМАКОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНДА ФАРМАЦЕВТИКА ФАКУЛЬТЕТШЩ СТУДЕНТТЕР1Н ИНТЕРАКТИВТ1 ЭД1СТЕРД1

ПАЙДАЛАНЫП ОКЫТУ

С.Б. Сламжанова, И.И. Ким, Д.М. Кадырова, Г.М. Пичхадзе С.Ж.Асфендияров атындагы К^аза^ ¥лттьщ медицина университету фармакология кафедрасы, Алматы

«@з iciинiи 6rnripi haM шеберi атану ушш жаксы жумыс ктеп, желк бшуге

умтылу керек.

Кандай эрекет жасап, кандай ic ктер болсаиыз да -игшшн керш, рахатына бeленудi максат тукан жен»

Эбу Нэар эл-Фараби

ТYйiн Ма^алада компетенцияга-багдарланган кредитпк технология бойынша бЫм алатын фармацевтика факультет студентерш о^ыту барысында фармакология кафедрасында пайдаланылатын интерактивт о^ыту эдiстерi женшде мэселе кетертдК Аталган эдстер дэрк о^у барысында, практикальщ саба^та, студенттердщ о^ытушымен бiрге орындайтын жумысында, аралыщ ба^ылаудыц барлыщ кезецшде ^олданылады. ТYйiндi сездер интерактивтi бЫм беру эдiстерi, инновация, кредиттiк технология, компетенция

USE OF INTERACTIVE METHODS ON THE DEPARTMENT OF PHARMACOLOGY AT EDUCATING OF STUDENTS OF PHARMACEUTICAL FACULTY

S.B. Slamzhanova, I.I. Kim, D.M. Kadirova, G.M. Pichkhadze Kazakh National Medical University named after S.D.Asfendiyarov, c.Almaty

Abstract Different interactive methods are presented in the article, used on the department of pharmacology at educating of students of pharmaceutical faculty on which

credit technology is introduced with the competence-oriented estimation of knowledge. They are used practically on all stages of educational process: at reading of lectures, realization of practical employments, implementation of independent work under the direction of teacher and out of audiences, educational research work of students and research effort of students, and also during realization of control of educating.

Keywords interactive methods of education, innovation, credit technology, competence

ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОГО ФАКУЛЬТЕТА НА КАФЕДРЕ ФАРМАКОЛОГИИ

С.Б. Сламжанова, И.И. Ким, Д.М. Кадырова, Г.М. Пичхадзе

Казахский национальный медицинский университет им. С.Д.Асфендиярова, кафедра фармакологии, г. Алматы Резюме В статье представлены различные интерактивные методы, используемые на кафедре фармакологии при обучении студентов фармацевтического факультета, на котором внедрена кредитная технология с компетентно-ориентированной оценкой знаний. Они применяются практически на всех этапах учебного процесса: при чтении лекций, проведении практических занятий, выполнении самостоятельной работы под руководством преподавателя и вне аудиторий, УИРС и НИРС, а также при проведении контроля обучения. Ключевые слова интерактивные методы обучения, инновация, кредитная технология, компетенция

Педагогикальщ инновацияныц бЫм саласындагы прогессивт езгер^ер мен жаца енпзЫм ^уралдарымен тыгыз байланыс^ан проблемага-багдарланган бiртутас Yдерiс екеш аян. Бэсекеге ^абтетп мамандарды дайындау талабыныц артуы К^аз¥МУ-де медициналыщ ЖОО-да бЫм беру ерекшелтне непзделген бЫм берудщ компетенттiлiкке-баFдарланFан моделiн енпзудщ алгы шарты болды.

Бiлiм саласындаFы модернизацияныц бiр жолы Каз¥МУ-де енпзтген компетенттiлiк тэсiлдер [1].

Компетенциялар студентке кездеген ма^сат^а ^ол жеттзудщ мэндштн тYсiнуге; кYPДелi мэселенi шешуге, жаца идеялар мен инновациялыщ тэсiлдердi ^олдануFа мYмкiндiк бередi. Бул студенттщ ез к-эрекетш ба^ылау даFдысын игеруге, ез бетшше бiлiм алуFа; керi байланысты iздеу жэне пайдалануFа; батыл ^адам жасауFа; болаша^ жайында ойлануFа; мэселеш шешуге ^ажетт даFдыны игеруге жол ашады [1].

О^у YPДiсiнде емiрде кездесетiн жайттар мен мэселелердi бейнелейтш жэне оларды шешу жолын iздестiретiн амалдар пэндi игерудi ^алыптастырады.

БЫм алушы студенттердщ ^^^арма^^ты^ потенциалын, жеке тулFальщ позициясын ^алыптастыру бiлiм беру YPДiсiне интерактивтi жэне активтi о^ыту технологиялары мен эдiстерiн интеграциялау, яFни сараланFан ой-сана, iс-эрекет, студент пен студент, студент-педагог арасындаFы езара жылы шырайлы ^арым-^атынас ар^ылы жYзеге асады. Студент ез бетiнше iс-эрекет ат^аратын, алдына ма^сат ^оятын, YPДiске белсене ^атысатын, оны тYзете алатын субъект. Студенттщ алдында турFан мiндет - тэл1мгер-кекесшм, эрi о^ытушыныц ба^ылауымен ез бетшше бЫм алу. Осындай о^ыту тэсiлiн ^олданFанда о^ытушыныц

белсендiлiгi мен студентке ыщпалы азаяды. О^ытушыныц кэаби шеберлiгi бiлiм сия^ты «^олдан берiлмейдi,

студенттщ ез бетiнше ез ^олымен ^атеаз орындайтын io-эрекет нэтижесiнде ^алыптасады. О^ытушыныц мiндетi - студенттщ ез бетiнше орындайтын к-эрекетш, на^ты жэне дурыс уйымдастыру, яFни алFа ^ойылатын мiндеттi аны^тау, оны шешу жолына баFдарлау, нэтиженi ^ркеу жэне баFалау [2].

ОсыFан орай, студенттщ езiн интеллектуалды тулFа ретшде тануын ^алыптастыру Yшiн бiлiм беруге ^олайлы жаFдай жасау интерактивтi о^ытудыц негiзгi ма^саты.

Казiргi заманFы медициналыщ бiлiм студентлц кэсiби мэселенi шешуге белсене ат салысуына баFытталFан. Осындай тэстдерд пайдалану теориялыщ бЫмнщ кэаби практикалыщ даFдылармен жа^ындасуына, олардыц арасындаFы алша^ты^тыц жойылуына ыщпал жасайды.

Фармакология кафедрасында белсендi о^ыту эдiстерi арасында релдiк iскерлiк ойындар; студенттердщ о^у-зерттеу жумыстары (СОЗЖ) жэне студентердщ Fылыми-зерттеу жумыстары (СГЗЖ); Fылыми эдебиеттердi пайдаланып реферат жэне пiкiр жазу кец ^олданылады. Фармацевтика факультет^ ц студенттерiне шолулыщ, проблемалыщ дэрiс, визуализацияланFан дэрiс, алдына ала жоспарланFан |^атеа бар дэр^ер о^ылады, ейткенi дэрiс медициналыщ бЫм беретiн жоFарFы о^у орындарында бЫм берудщ негiзгi тYрiнiк бiрi болып ^ала бермек [3].

Проблемалыщ дэркке пiкiрталас тудыратын мэселенi кетеру, материалды студенттер назарына проблемалыщ есеп тYрiнде жеткiзу, оны шешу жолдарын iздестiру тэн. Дэрiс барысында студенттердщ ойлау ^ызметш жандандыру «сура^-жауап» эдiсi ар^ылы жYзеге асады, дэрiскер на^ты бiр жаFдайды баяндайды, студенттер дэрiс материалын тал^ылау негiзiнде мэселенщ шешiмiн табады. Студент дэрiс барысында ^арама ^айшылы^ты керiп, тYсiндiре алады, мэселенi шешуге белсене ^атысады, бул керi байланыстыц орнауына ыщпал жасайды, ал а^паратьщ дэрктщ басты кемшiлiгi - керi байланыстыц болмауы. Дегенмен мундай дэркт о^у барысында бiз бiраз

^иыншылы^тарFа тап болдыщ: студенттердщ басым белт дэрiске дайындыщсыз келедi; студенттердщ енжарлы^ы, сел^осты^ы жэне т.б. бай^алады.

Кафедрада дэрк барысында керсетiлетiн кернекiлiк устанымы - визуализация тиiмдi жYзеге асырылады. О^ылатын дэр^ердщ барлыFы анимация элемент^ бар Power Point баFдарламасында усынылады.

Алдын ала жоспарланFан ^ателерi бар дэрктер студенттердщ мотивациялыщ, диагностикалыщ жэне ба^ылаушылыщ ^ызметтерш бiрмезетте дамытуFа ^олайлы эсер етедi. Мундай дэрiс студенттердi ете му^ият тыl^дауFа, ал дэрккердщ олардыц материалды тYсiну децгейш баFалауына мотивациялыщ тYрткi болады. Дегенмен, интерактивт дэрiстердi толыщ дэрежеде ^амтамасыз ету Y^1^ ^олдаFы бар техникалыщ жабды^тардан (компьютер, мультимедиялыщ процессор жэне т.с.с.) бас^а видеофильмдердi керсету Yшiн аудиоаппаратура, студенттерге усынылатын дэрiс материалын кебейту Y^irn кешiрме машинасы ^ажет.

Фармакология кафедарасыныц о^ытушылары интерактивтi о^ытудыц эртYрлi эдiстерiн: iскерлiк ойындар, «ми шабуылы», «кейс-стади», мэселеге

бежмдеп о^ыту (PBL), «Жалпы фармакология» тарауын о^ыганда «ВюрЬ|агтасеи^» интерактивтi

багдарламасын жэне т.б. пайдаланады. Практикалыщ саба^та «ми шабуылы» эдiсiн пайдаланганда студенттерге ездершщ мецгерген бiлiмiн мобилизациялап, «дэл |^ыр», «сол сэтте» шешудi ^ажет ететiн практикалыщ мэселе усынылады. Фармацевтика факультетiнде аталган эдiстi пайдалану дэрiлiк заттардыц арсеналын, сан алуан синонимдерiн, препаратты алмастыра бiлудi терец мецгеруге, терминологияны дурыс пайдалануга ыщпал жасайды.

«Кейс-стади» эдiсi белгiлi жайттарды, атап айт^анда, фармацевтпц кэсiби мамандыгында кездесетiн, рецептсiз босатылатын дэрiлiк препараттыц эсер ету жэне ^олдану ерекшелiгi бойынша пациентке кецес беру сия^ты боямалаган жагдайлыщ есептердi шешуге негiзделген. Бул эдiс студентлц езiнiц игерген ептiлiгi мен дагдысын ^олданып пациентке препараттыц эсер ету ерекшелтн, препаратты ^олдану режимiндегi езгерiстердi тYсiндiре алуына, ^орытындылап айт^анда фармакотерапияныц тиiмдiлiгiн жогарылатуга мYмкiндiк бередi. Сонымен ^атар, студенттерге препараттыц фармакокинетикасы мен фармакодинамикасы, дэрiлiк заттыц бас^а топтыц препараттарымен езара эсерлесуi женiндегi бЫмш пайдаланып дэрiгерге дэрiлiк ем жYргiзу Yшiн препаратты тацдау бойынша жагдайлыщ есептердi шешу усынылады. Практикалыщ саба^ты мазмунды еткiзудiц басты шарты - студенттердщ езiндiк белсендiлiгiнiц жэне сызба, кроссворд, суреттер, кестелердi сараптау сия^ты ез бетiнше орындайтын жумыс^а ынтасыныц болуы.

Практикалыщ саба^ барысында фармацевтпц кэаби жумысында шынайы кездесетiн жайттарды суреттейтш iскерлiк ойындарды пайдаланганда саба^ тартымды, ^ызыщ етедi. Фармацевтика факультетшде о^ытушылар «XXI гасырдыц фармацевтi», «Шешлмдер агашы», «Сура^-жауап», «Балыщ ^ац^асы», «Светофор» жэне т.б. сия^ты iскерлiк ойындар элементтерiн ^олданады. Студенттер сабана шыгармашылыщ дайындыда белсене ^атысады. «Микроб^а ^арсы заттар» белiмi бойынша аралыщ ба^ылау жYргiзгенде сура^тар тацдаганда субъективтi фактордыц орын алуына жол бермеу Yшiн сура^ты ез бетiнше тацдауга мYмкiндiк беретiн Дартс» эдiсi пайдаланылды [2].

Практикалыщ саба^тыц материалын игеру нэтижес бiлiмiн, машыгын, дагдысын ба^ылау ар^ылы ^орытындыланады. Материалды игеру дэрежесiн ба^ылау Yшiн жазбаша тYPДе орындайтын тестпк тапсырманы шешу ^олданылады.

Бiлiм беру YPДiсiнiц К^аз¥МУ-де енгiзiлген мiндеттi компоненту соныц iшiнде фармацевтика факультетiнде, рейтингпк ба^ылау. Мундай ба^ылау жYргiзiлген жумыстыц жеке тарма^тарын багалауга жэне ба^ылау тиiмдiлiгiн арттыруга; студенттерде ез бетшше жумыс iстей бiлу дагдысын жэне кэаби эрекетшде езiндiк ба^ылау тэжiрибесiн ^алыптастыруга мYмкiндiк бередi [3].

3 ттде бiлiм беру багдарламасын дамыту ма^сатында бiр^атар та^ырыптар бойынша практикалыщ саба^ ^аза^ тiлiнде о^итын топтарда орыс тiлiнде, орыс топтарында ^аза^ ттшде, орыс жэне ^аза^ белiмiнде о^итын студентердiц ^атысуымен агылшын тiлiнде децгелек Yстел еткiзiледi. Шет тiлдерде етшзтетш децгелек Yстел студенттерге тек пэнге ^атысты бiлiмiн толы^тыру Yшiн гана емес, кэаби децгейде жэне тiлдi

^олдану аясында жетiстiктерге ^ол жетюзу Yшiн де мацызды.

А^параттыщ-коммуникативт технологияларды пайдаланып интерактивт о^ыту мYмкiндiктерiнiц аясы кецеюде, бул электронды бiлiм беру ресурстарын ^олдану, о^ытушымен езара байланысты арттыру, студенттiц бiлiмiн объективтi ба^ылау жэне мониторинг жYргiзуге, ез бетiнше дайындалуга ^ажетп жеке траекторияны жасау ар^ылы жYзеге асуда.

Фармацевтика факультетiнде енпзтген кредиттiк жYйесi бойынша бiлiм беруде осы технологияга сэйкес белсендi о^ытудыц эртYрлi эдiстерiн пайдаланып еткiзiлетiн студентлц езiндiк жумысына ерекше кецiл аударылган. Осы жYйеге сэйкес студенттiц о^ытушымен езiндiк жумысына (СО0Ж) жэне аудиториядан тыс жумысына кеп уа^ыт белшген. СО0Ж барысында о^ытушылар тYсiнiксiз сура^тарга кецес берiп ^ана поймай, сол мэселеш пiкiрталас, «сура^-жауап» эдiстерiн, жагдайлыщ есептердi, тесттiк тапсырмаларды шешу ар^ылы студенттiц езi жауабын табуын усынады. Студенттiц езiндiк жумысы (С0Ж) о^у жоспарына сэйкес жэне студенттiц гылыми-зерттеу жумысы (СГЗЖ) тYрiнде жумыстарды орындауга негiзделген. Студенттiц о^у-зерттеу жумысы (СОЗЖ) жэне СГЗЖ проблемалыщ-iзденушiлiк жэне гылыми-зерттеу жумыстарын орындау ар^ылы жYзеге асады. Мысалы, студенттер «Жацадан синтезделген ^осылыстардыц жергiлiктi анестезиялаушы белсендттн зерделеу» та^ырыбы бойынша эксперименттiк зерттеу жумысын жYргiзедi; «Жол-келiк апаты кезшде госпитализацияга дейiнгi кезецде ^олданылатын дэрЫк заттар» та^ырыбы бойынша сыр^ат тарихын сараптайды; «Емдеу-профилактикалыщ мекемелерiнде формулярлыщ комиссияныц жумысын зерделеудiц кейбiр аспектiлерi» та^ырыбы бойынша формулярлыщ жYйенi зерттеу; «ДэрЫк заттардыц тагаммен езара эсерлесуiнiц кейбiр аспектiлерi» та^ырыбы бойынша жэне т.б. зерттеу жумыстарын жYргiзедi. Зерттеу нэтижелерi гылыми Yйiрменiц отырысында презентация, децгелек Yстел, пiкiрталас, диспут тYрiнде баяндалады. Ец Yздiк СОЗЖ жэне СГЗЖ Университет, республика децгейiнде ететiн

конференцияларга усынылып, жYлделi орындарды иелендi.

Дорыта айт^анда, интерактивтi жэне инновациялыщ о^ыту эдiстерiн пайдалану студенттiц алган теориялыщ бiлiмiн практикада Yйлесiмдi пайдалана бтуге, практикалыщ дагдыныц ^ыр-сырын угуга, бэсекеге ^абтетп, бiлiктi, жан-жа^ты болаша^ мамандарды дайындауга мYмкiндiк бередi. Сонды^тан да студент-фармацевтт дайындау сапасы тек кафедраныц гана емес, факультеттiц осы саладагы жумысыныц негiзгi керсеткiшi.

Эдебиетер ^мк

1. Аканов А.А., Ахметов В.И., Абирова М.А. и др. Модель медицинского образования КазНМУ им.С.Д.Асфендиярова. Вып.1. - Алматы: КазНМУ им.С.Д.Асфендиярова, 2010. - Ч.1. Компетенции. -103 б.

2. Мынбаева А.К., Садвакасова Э.М. Инновационные методы обучения, или Как интересно преподавать: Учебное пособие. - 4-е изд., доп. - Алматы, 2010. 344 б.

3. Модель медицинского образования казахского национального медицинского университета им. С.Д.Асфендиярова - практические навыки выпускника

/Аканов А.А., Абирова М.А., Бурибаева Ж.К. и др. -Алматы: КазНМУ им. С.Д.Асфендиярова, 2011 - 221б.

ЗАДАЧИ РЕАЛИЗАЦИИ МОДЕЛИ КАЗНМУ ПО ХИРУРГИЧЕСКОЙ СТОМАТОЛОГИИ

Уразалин Ж.Б., Ибрагимова Р.С., Даулетхожаев Н.А., Мирзакулова У.Р. Модуль хирургической стоматологии КазНМУ имени С.Д. Асфендиярова

Резюме Приведен опыт внедрения кредитно-модульной системы в образовательном процессе по дисциплине «хирургическая стоматология». Освещены

интерактивные методы обучения, используемые на модуле хирургической стоматологии. Подробно описаны методы оценки деятельности студентов и интернов по пяти компетенциям, принятым в КазНМУ. Ключевые слова: образовательный процесс, интерактивные методы, компетенции

CHALLENGES FOR IMPLEMENTATION OF KAZNMU'S MODEL IN DENTAL SURGERY

Z.B. Urazalin, R.S. Ibragimova, N.F. Dauletkhozhaev, U.R. Mirzakulova

Abstract An experience of implementing of credit-modular system in the educational process in «Surgery study" is presented. Interactive teaching methods used in oral surgery unit are highlighted. Detailed description of methods of assessment for students and interns on the five competencies, adopted in KazNMU.

Keywords educational process, interactive teaching methods, competencies.

ХИРУРГИЯЛЫК СТОМАТОЛОГИЯ БОЙЫНША КАЗ¥МУ-ДЫН YЛПЛЕРШ ОРЫНДАУ МАКСАТТАРЫ

Ж.Б. Уразалин, Р.С. Ибрагимова, Н.А. Дэулетхожаев, ¥.Р. Мирзакулова.

ТYйiн О^у YPДiсiне «Хирургиялыщ стоматология» пэш бойынша кредитп-модульд жYйенi енпзу тэжiрибесi кел^ртген. Хирургиялыщ стоматология модулшде ^олданылатын интерактивт о^ыту эдiсiтерi керсетiлген. Каз¥МУ-да ^абылданFан бес компетенция бойынша студенттердщ жэне интерндердщ iс-эрекеттерiн баFалау эда толы^тай суреттелген.

ТYйiндi сездер бЫм беру YPДiсi, интерактивтi эдiс, компетенциялар

Сегодня образовательный процесс претерпевает существенные преобразования, продиктованные возросшими требованиями к подготовке специалистов с учетом мировых тенденций обучения. Целью медицинского образования в КазНМУ сегодня является подготовка врача нового поколения -квалифицированного специалиста, компетентностно ориентированного, конкурентоспособного на рынке труда, свободно владеющего своей профессией, готового к постоянному самосовершенствованию и профессиональному росту, социальной и профессиональной мобильности. Это должен быть не только высокообразованный, юридически грамотный профессионал, но и высококомпетентная,

коммуникабельная, гармонично развитая, творческая личность, с глубоким чувством гражданского долга и патриотизма.

В образовательной системе КазНМУ имени С.Д.Асфендиярова сегодня проводятся глобальные инновационные преобразования, направленные на повышение качества подготовки медицинских кадров. Идет активная интеграция медицинского, в том числе стоматологического, образования в мировое образовательное пространство. В частности, в рамках мероприятий по переходу медицинского образования на кредитно-модульную модель решением Ученого Совета КазНМУ от 24.11.2009г кафедра хирургической стоматологии была реорганизована в 2 модуля -пропедевтики хирургической стоматологии и

хирургической стоматологии (приказ № от 28.06.2011 года). На модуле хирургической стоматологии ведется преподавание на 5 курсе стоматологического факультета, в интернатуре по специальности «врач-стоматолог общей практики» и только в текущем (2011-2012) учебном году обучаются студенты последнего выпуска 6 курса лечебного факультета.

Основной целью преподавания на модуле хирургической стоматологии, является компетентностно-ориентированная подготовка врача по специальности 051302 «Стоматология», отвечающего требованиям сегодняшнего дня. Для реализации этой цели на модуле проводится работа по постоянному повышению качества учебного процесса, его постоянной модернизации, внедрению и широкому использованию новых педагогических инновационных технологий в образовании, применению оригинальных методических приемов, в том числе интерактивных методов обучения. На практических занятиях как со студентами, так и в интернатуре нами используются самые разнообразные интерактивные методы обучения: лекция-презентация, лекция - диалог, обратная связь, на практических занятиях - метод цепочки, использование

мультимедийных презентаций, анализ клинической ситуации, кейс-стади, деловая игра, ролевое занятие, работа в малых группах, мозговой штурм(1-3 метода на занятии в зависимости от темы). Согласно расписанию в Центре практических навыков по стоматологии, организованном в этом учебном году на базе РУНКЦ стоматологии и челюстно-лицевой хирургии, студенты отрабатывают практические навыки местного обезболивания в хирургической стоматологии, операции удаления зуба, в том числе атипичного, и др. (рис.1). В центре практических навыков КазНМУ интерны отрабатывают навыки оказания неотложной помощи. Благодаря использованию интерактивных методов

i Надоели баннеры? Вы всегда можете отключить рекламу.